سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال وبلاگ

یکشنبه 88/9/29 3:6 صبح| خبر، انتقال و بلاگ | نظر

با سلام
مطالب وبلاگ در پناه آزادی به منظور هر چه تخصصی تر شدن وبلاگ به این آدرس انتقال یافت. در وبلاگ جاری فقط مسائل مربوط به تعلیم و تربیت مورد بحت قرار خواهد گرفت

تبریک

یکشنبه 88/9/15 10:29 صبح| خبر، تبریک | نظر

چند وقت پیش یکی ازدوستان خبر راه اندازی وبلاگشو بهم داد وقتیبه وبلاگش سر زدم خوشهال شدم. وبلاگ پر باری بود به این دوست از همینجا تبریک میگم و براش آرزوی موفقیت دارم. تصمیم گرفتم لینک وبلاگشو برای دوستداران اندیشه بزارم.


صغری فداکار

دوشنبه 88/8/25 11:57 صبح| صغری فداکار، آموزش وپرورش، کتب درسی | نظر

چند وقتی بود به دلیل مشغله زیاد نتونسته بودم وبلاگ رو به روز کنم اما امروز با یه خبر جدید و جالب میخوام کمی بخندونمتون. این مطلب رو هم یه دوست دیگه مرحمت کرده. دستت درد نکه پایدار. و اما ...

W سرپرست وزارت آموزش و پرورش می گوید کتاب درسی دختران و پسران باید از هم جدا بشود. البته اینکه چرا خداوند برای دختران وپسران و مردان و زنان یک کتاب فرستاد از اسرار الهی است و اسرار الهی را نه سرپرست آموزش و پرورش می داند و نه دختران و پسران. احتمالا در کتاب درسی دختران داستان دهقان فداکار اینگونه خواهد شد:
.... صغری خانم فداکار خیلی ناراحت شد اول خواست پیراهنش را در بیاورد ببندد به چوب دستی و آتش بزند، بعد یادش آمد لخت می شود و اگر چشم مسافران نا محرم به او بیفتد خدا او را با چوب دستی اش در آتش جهنم می اندازد. بعدش خواست از چادرش استفاده کند که یاد موهایش افتاد. سپس متوجه شد لازم نیست لخت بشود، او زن است و خدا به او عقل داده لذا نفت فانوسش را روی چوبدستی  ریخت و آنرا آتش زد و چون دویدن برای زن بد است سلانه سلانه به طرف قطار رفت اما دیر شده بود و قطار با سنگ ها برخورد کرد و همه مسافران شهید شدند. انا لله و انا الیه راجعون.


پیوند به سایت های مرتبط با تعلیم و تربیت